fbpx

articles

מתכננים לקנות או קניתם שטח במתחם האלף בראשל"צ? זקוקים לאדריכל מקצועי?

מתחם ה-1000 בעיר ראשון לציון נחשב למתחם נדל"ן ייחודי במינו המתוכנן להיבנות בשנים הקרובות. המתחם כולל שילוב מתכונן של בניית מבני מסחר, משרדים ובניית למגורים באחד המיקום הטובים ביותר בארץ, קרוב לים וליד תחנת רכבת ותחנות הרכבת הקלה המתוכננות לאזור זה בעתיד (הקו החום). אם אתם מחפשים אדריכל מומלץ במתחם ה1000, אתם צריכים אדריכל המכיר את תכנון הפרויקט לפרטיו ויכול לסייע לכם בבניית תוכנית למבנה מגורים או מסחרי מתאים למתחם.

תכנון בית במתחם ה1000

בניית בית פרטי דורשת הבנה מרבית לגבי כל הנושא הבירוקרטי מול הרשויות לתכנון ובנייה. תכנון בית במתחם ה1000 יהיה מורכב מהוצאת היתרי בנייה וקבלת אישורים לכל תהליך ושלב בבנייה של הבית או המבנה המסחרי שלכם. כחלק מהתהליך, תוכלו לבחור את העיצוב המתאים למבנה על פי התקציב שלכם והדרישות שלכם לשימוש במבנה בעתיד. עיצוב בית במתחם ה1000 מתחיל קודם כל עם בדיקת השטח וצילום שלו לצורך התאמת האפשרויות לבנייה לשטח הנמצא בבעלותכם. מכיוון שהמתחם יספק גם מקורות תעסוקה, יש להתאים את תהליך עיצוב בית במתחם ה1000 לצרכים העסקיים שלכם.

עיצוב פנים במתחם ה1000

התכנון העירוני של מתחם האלף בראשון לציון הוא ייחודי וכבר היום נחשב לאחד הפרויקטים המיוחדים ביותר במזרח התיכון. עיצוב פנים במתחם ה1000 למבנים עסקיים צריך להיות מותאם למבנה של המתחם ולתחום העיסוק שלכם. ניתן לבחור את העיצוב כחלק מתהליך התכנון של המבנה ובניית השרטוטים הראשונים לפני בניית התשתית. השילוב בין עולם הפנאי לעולם התעסוקה במתחם האלף, מאפשר לכם להקים מבנה מסחרי או למגורים המותאם במדויק לצרכנים המגיעים למקום או מתכוונים לגור שם בעתיד.

פנייה לאדריכל מומלץ במתחם ה1000

לקבלת פרטים נוספים על אדריכל מומלץ במתחם ה1000, צרו קשר עם חברת אבן ראשה הנחשבת לאחת מחברות האדריכלות הטובות ביותר בראשון לציון. צוות החברה הוא חלק חשוב מבניית פרויקטים שונים בעיר ראשון לציון והוא יכול לסייע לכם בכל התהליך הבירוקרטי מול הרשות המקומית והוועדה לתכנון ובנייה. התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר ותוכלו לתאם פגישה עם צוות החברה כבר לימים הקרובים.

מאמרים ומידע נוסף: