fbpx

articles

בעת בניית משרדים ובתי עסק יש לקחת בחשבון את שביעות הרצון של העובדים ושל הלקוחות יחד. סביבת עבודה נעימה ושקטה תורמת לפרודוקטיביות ולשביעות הרצון של העובדים. לעומת זאת, מחסור באור, רעש וצפיפות עלולים לפגוע באיכות העבודה ובמצב הרוח של העובדים.

לקוחות ושותפים עסקיים מושפעים מנראות המשרד ובית העסק. לובי מרשים וחדר ישיבות מעוצב משדרים מקצועיות וניסיון. עיצוב מודרני עם קווים נקיים, בשילוב עם עיצוב פנים הכולל אלמנטים אומנותיים משדר חדשניות ועדכניות.

תכנון ועיצוב נכון של משרדים יממש את הפוטנציאל המלא של כל שטח, ויאפשר לחלל להרגיש מרווח, מואר ונעים. חלוקה פנימית נכונה של המשרד, שימוש בחומרי גמר מדויקים והצבה של בידוד אקוסטי יוצרים בתי עסק מזמינים ונעימים.

מהם השלבים בבנייה של משרד?

ישנם מספר שלבים בתהליך של בניית משרדים ובתי עסק. בנוסף יש בעלי מקצוע שונים שיש להיעזר בהם בתהליך. ראשית יש לבחור שטח. לאחר מכן יש לקבוע תקציב, ולגזור מתוכו סדרי עדיפויות בהתאם לצרכים וליכולות שלכם. השלב הבא הוא יצירת תוכנית עבודה ממשית, תוך התייעצות עם מהנדסי בניין ויועצים טכניים, ועבודה מול הרשות המקומית להשגת היתר בנייה. באמצעות תיק מכרז תוכלו למצוא קבלן בנייה ולהתחיל את תהליך בניית המשרד.

על מנת לעמוד בכל הדרישות המוצבות לכם על ידי הרשות המקומית, תצטרכו להיעזר ביועצים מומחים כגון יועץ נגישות, יועץ אינסטלציה ויועץ חשמל ותקשורת. התייעצות בשלב מוקדם של התהליך מונעת תיקונים ועיכובים בשלב קבלת ההיתרים וחוסכת לכם זמן ומאמץ.

משרד אדריכלים אבן ראשה

אבן ראשה מציעים לכם ליווי וייעוץ בכל שלב בתהליך, וגישה לאדריכלים ובעלי המקצוע הטובים ביותר. השגה של היתרי בנייה, משא ומתן עם קבלן הבנייה והתאמת השטח לצרכים עלולים לקחת זמן רב. אי מתן תשומת לב לפרטים הקטנים וחוסר ניסיון עלולים לעכב את הפרויקט ולהעמיס עלויות לא מתכוננות בכל אחד מהשלבים בדרך.

בעבודה עם אבן ראשה תקבלו הצעת מחיר כבר לאחר הפגישה הראשונה. המומחיות והניסיון של בעלי המקצוע באבן ראשה מאפשרים להם להציב לוחות זמנים קשיחים ולעמוד בהם. אבן ראשה ילוו אתכם בכל שלב בתהליך ויסייעו לכם לקבל את המקסימום מההשקעה שלכם.

מאמרים ומידע נוסף: