fbpx

articles

עיצוב משרד יוקרתי דורש חשיבה מוקדמת על כל פרט והקפדה על רמת גימור גבוהה. כאשר אתם מתכננים משרד יוקרה, עליכם לחשוב מהם האלמנטים העיצוביים החשובים לכם, ולשלב אותם עם האלמנטים החשובים לרווחת העובדים.

למשל, כיסאות עם מראה אלגנטי, לא שווים את האפקט שהם יוצרים אם לא ניתן לשבת ולעבוד עליהם בנוחות לאורך יום עבודה. זכרו, הדבר החשוב ביותר לפרודוקטיביות של העובדים, הוא פונקציונליות ונוחות. צורך זה צריך להיות באותה רמת חשיבות כמו הותרת רושם על משקיעים ולקוחות פוטנציאלים.

איך יוצרים תחושה יוקרתית?

לובי גדול ומרווח, המכיל יצירות אומנותיות ותאורה ייחודית יוצרים את התחושה שחושבים על הלקוח או על השותף העסקי שמגיע לבית העסק. בעת עיצוב משרד יוקרתי צריך לחשוב על חווית הלקוח הכוללת, לכן השכונה בה ממוקם המשרד, והגישה לחנייה תורמים גם הם לאווירה היוקרתית.

דרך ליצור תחושה יוקרתית היא בחירה בעיצוב קלאסי, המשלב חומרי גלם טבעיים. רהיטי עץ מלא ושטיחים ארוגים משדרים מסר של ניסיון ומקצועיות. אם אתם בוחרים במשרד יוקרתי בעיצוב מודרני, הקפידו על קווים ישרים ומינימליזם, והימנעו משימוש של חומרי גלם זולים, או כאלה המתבלים בקלות.

חדרים קטנים, וחללי עבודה עמוסים בשולחנות צפופים, לעולם לא ישוו מראה יוקרתי, גם אם הם מכילים את הרהיטים היקרים ביותר. תכנון וחלוקה נכונה של המשרד, והימנעות ממחיצות מיותרות יסייעו לכם לקבל תחושה יוקרתית. גם קירות זכוכית ושימוש באור טבעי יכולים לתרום לתחושה נינוחה ומרווחת.

תכנון משרד עם אבן ראשה

הגורם החשוב ביותר בעת עיצוב משרד יוקרתי הוא בחירת אנשי המקצוע המנוסים והאיכותיים ביותר, שיבטיחו לכם רמת גימור גבוהה ופיקוח על כל שלב בתהליך הבנייה. באמצעות המומחים של אבן ראשה תוכלו להבטיח את התוצאות הטובות ביותר, וליהנות מאנשי מקצוע העומדים בלוחות זמנים קשיחים.

יתרון בולט בתכנון משרדים דרך אבן ראשה הוא מחיר קבוע מראש, שנותן לכם ראש שקט וודאות בכניסה אל הפרויקט. משרד יוקרתי לא חייב לעשות לכם חור בכיס. הליווי של אבן ראשה יסייע לכם לבנות פרוגרמה התואמת את סדר העדיפויות שלכם ומאפשרת לכם לקבל את המקסימום מהתקציב שקבעתם.

מאמרים ומידע נוסף: