fbpx

articles

חשיבותו של תכנון בית פרטי עם יחידת דיור

הבחירה להשקיע המון מאמצים ולקחת אחריות על עתיד המשפחה שלכם, באה לידי ביטוי בדרך כלל בהחלטה לרכוש שטח אדמה ולהקים בית משפחה מיוחד במינו. לא כל משפחה יכולה להרשות לעצמה לצאת להליך תכנון בית פרטי 150 מטר. אבל אם החלטתם שזו היא המטרה שלכם, בהחלט שווה לצאת להליך תכנון בית פרטי עם יחידת דיור, שיכולה לשרת אתכם בכל כך הרבה דרכים. יחד עם זאת, בכדי לאפשר לעצמכם להגשים את כל החלומות הללו, אתם צריכים לפנות לעזרתם של אנשי מקצוע מיומנים בעבודות אדריכלות בית פרטי, כמו אנשי הצוות המיומנים של חברת אבן ראשה.

תכנון בית פרטי עם יחידת דיור – איך עושים את זה נכון?

תהליך תכנון בית פרטי עם יחידת דיור, הוא תהליך שמבוסס על ארבעה שלבים מרכזיים אותם אתם רוצים להכיר:

  1. היכרות השטח – כל תהליך תכנון בית פרטי 2 קומות מתחיל בהבנת השטח הנתון. על אדריכל העבודות מוטלת האחריות לבדוק את יציבות השטח, ולהחליט האם ניתן לבצע חפירות באתר הבנייה כדי להתאים את יסודות המבנה, לדרישות הלקוחות.
  2. יצירת שרטוט אדריכלי ראשוני – כל המידע שקיבלתם מהשטח, עולה על גבי תוכנית עבודה מאוד ברורה ומסודרת, כזו שיורדת לכל הפרטים הכי קטנים. ברגע שאתם בוחרים את התוכניות הנכונות לצרכים שלכם ולהגיש אותן לרגולטור, על מנת לקבל את אישורי הבנייה הדרושים לכם.
  3. התאמת התוכניות – עוד לפני שמקבלים את אישור הבנייה המיוחל, סביר שתידרשו לטפל באי אלו בעיות שמעלה הוועדה המאשרת את העבודות שלכם. אם קיבלתם את ההסתייגויות של הוועדה ואתם רוצים לקדם את הבנייה, אתם חייבים להגיש את התיקונים בהקדם האפשרי, ולהמשיך לשלבים הבאים.
  4. פיקוח בשטח על העבודות – אם תחילת העבודות החברה המלווה את תהליך הבנייה מחויבת לפקח על התהליך בשטח ולוודא שצוות הבינוי מבצע את התוכנית על פי כל הפרטים הכתובים בה. באם ישנן בעיות לאורך הדרך, התפקיד של אדריכלים מומלצים הוא לספק את הרעיונות והדרכים להוציא לפועל את התוכנית בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר.

הבחירות הקטנות בדרך – יוצרות את הבית החדש שלכם

תכנון בית פרטי קטן היא אתגר וחוויה בו זמנית. מחד, יש אתגרים מקצועיים מורכבים מאוד שנופלים על האחריות של האדריכל ושל צוותי העבודה בשטח. ואתם חייבים להבטיח שהמענה שהצוות נותן, הוא המענה הבטיחותי והנכון ביותר לטובת הבית שלכם. ומאידך, זו היא חוויה חד פעמית שאתם ובני המשפחה שלכם זוכים לה. בעיצוב הבית אפשר להגשים את כל החלומות הכי גדולים שלכם, את כל מה שתמיד רציתם לעשות כדי לחיות בסביבה המדהימה ביותר שאפשר לחיות בה. וזו היא בדיוק המשימה המרכזית שלנו, אנשי הצוות של חברת אבן ראשה, שמלווים אתכם לאורך כל הדרך. מוזמנים לצפות בכרטיס העסקי של אאבן ראשה אדריכלות באתר המומחה לבנייה.

מאמרים ומידע נוסף: