fbpx

articles

תכנון ועיצוב משרדים – חוויית העבודה עומדת במרכז תשומת הלב

ההקמה של משרד חדש היא תהליך לא פשוט שבו אתם נדרשים לחשוב על כמה וכמה מנגנונים שצריכים לתפקד במהלך יום העבודה במשרד. החל מחשיבה על צרכי העובדים והנוחות שלהם במהלך יום העבודה וכלה ביצירת חלל משרדים מרשים ומושך את העין לטובת לקוחות מזדמנים ושותפים עסקיים שהגיעו לבקר. כל הפרמטרים צריכים להילקח בחשבון ואם אתם לא מבצעים עבודה מאורגנת ומסודרת מספיק של תכנון ועיצוב המשרדים, יהיה קשה מאוד להצליח להביא לידי ביטוי את הפרמטרים שאתם צריכים. ללא איש מקצוע מיומן ומנוסה איתו אתם יכולים לעבוד לאורך הדרך. כאן בדיוק נכנסת לתמונה היכולת של אדריכל תכנון ועיצוב משרדים, להשפיע על התוכנית שלכם ולהעניק את חוויית העבודה הטובה ביותר לכל הצוות שלכם.

תכנון ועיצוב משרדים

על מנת שתצליחו להפוך את חלל המשרד למקום עבודה נגיש – עליכם להשקיע מחשבה בפרטים הקטנים. לרוב, מדובר על התייחסות לאלמנטים כמו:

  1. החלוקה לחללי פנים – צרו לעצמכם את התמונה האידיאלית של המחלקות בארגון, על מנת לחלק את שטחו של חלב הפנים בדרך האפקטיבית ביותר. ואל תשכחו כמובן להשאיר מקום למשרדים פרטיים של צוות ההנהלה, אשר יצפה לתנאים משופרים וטובים יותר.
  2. היצירה של בידוד רעשים – שיש כל כך הרבה אנשים שעובדים בתוך משרד אחד, אי אפשר לשמור על שגרת עבודה מבלי שיש לכם אפשרות לייצר בידוד רעשים ברמה גבוהה. גם אם אתם בוחרים לייצר סגנון אופן ספייס, מומלץ להשקיע מחשבה ביצירת אזורים שקטים שבהם הצוות שלכם יכול לעבוד בצורה עצמאית ובשקט.
  3. ניצול אופטימלי של השטח – אם כבר אתם רוכשים שטח משרדי לעבודה מקצועית, אז חשוב מאוד להשקיע מאמצים בניצול של כל אחד מהחדרים שאתם מחזיקים בבעלותכם. מעצב פנים מנוסה בעולם המשרדי יכול לקחת את האתגר הזה ולהפוך אותו להצלחה מסחררת, תוך מינימום השקעה של מאמצים מיוחדים מצידכם.
  4. התאמה ליכולות הפיננסיות שלכם – כמו כל בעל עסק אחר, גם אתם חייבים להשקיע מחשבה בשמירה על האיזון המושלם שבין עלות לבין תועלת, אם אתם רוצים להביא את החברה שלכם למצב שיא ההצלחה המקצועית.

תנאים מעולים – הם תוצאה של חשיבה והבנת הצורך

כל מה שנותר לכם לעשות בשלב הזה על מנת להצליח למצות את כל האפשרויות בעיצוב ותכנון של חלל הפנים במשרדים החדשים של החברה שלכם, הוא לעבוד עם חברה שיודעת איך לנצל את הידע שלה לטובת שביעות הרצון שלכם. צוות מקצועי הוא צוות שמסתכל על כל הפרטים הקטנים ומבין את החשיבות של תכנון מודולרי, על כל המשתמע מכך. זוהי בדיוק המשימה המקצועית שלנו, אנשי חברת אבן הראשה, אשר עושים ימים כלילות לטובת הלקוחות המרוצים תוך שמירה על עקרונות עיצוב פנים מעולים. מוזמנים לצפות בכרטיס העסקי של אבן ראשה אדריכלות באתר המומחה לבנייה.

מאמרים ומידע נוסף: