fbpx

articles

כאשר אתם מתכננים משרדים להשקעה, עליכם לבנות תוכנית שתתאים לסוגים רבים של עסקים. בידוד אקוסטי ותרמי, תאורה, חדר ישיבות ומשרד מנהל הם אלמנטים משמעותיים כמעט בכל משרד ועסק. הקפדה על רמת גימור גבוהה הינה משמעותית מאוד בתכנון משרדים להשקעה, שכן זה יכול להיות ההבדל בין אם שוכרים יבחרו לקנות או לשכור את המשרד שלכם או יעדיפו אופציה אחרת.

מה לקחת בחשבון כאשר בוחרים מיקום?

כאשר מתכננים משרדים להשקעה, הגורם המשפיע ביותר להצלחת ההשקעה שלכם היא בחירה נכונה של מיקום. קרבה לתחבורה ציבורית ודרכי הגעה נגישות, סביבה ירוקה ונעימה הקרובה לעסקים נוספים, גישה לחנייה וקירבה למרכז הארץ הם הגורמים החשובים ביותר בבחירת משרד. בחירה נכונה של מיקום תעלה את ערך ההשקעה שלכם ותניב לכם רווחים בטווח הארוך.

על מנת להשקיע בצורה נכונה, בעת תכנון משרדים להשקעה יש להיות ערים לשינויים ולהתפתחויות במדינה. למשל, מעקב אחר תוואי הרכבת הקלה יכול לתת אינדיקציה מהימנה לאילו מקומות יעלו את ערכם בשנים הקרובות בשל קרבתם לתחבורה ציבורית.

מהם המיקומים המומלצים לבניית משרד להשקעה?

מיקום מומלץ במיוחד הוא באיזור ראשל"צ מתחם ה1000. המתחם ממוקם ליד תחנת הרכבת משה דיין, ונמצא במרחק דקות בודדות מתחנת הרכבת הקלה. הקרבה לתחבורה הציבורית, לכבישים הראשיים ולחוף הים הופכת את האזור לנחשק הן למגורים והן לעסקים.

במתחם ה1000 יש 1.7 מיליון מ"ר של תעסוקה ומסחר, 160,00 מ"ר מלונאות, 110 דונם פארקים, 100,000 עובדים ו22,000 תושבים. המיקום מאפשר שילוב מושלם בין טבע ירוק ותעשייה. ריבוי בתי העסק והמשרדים מאפשר יצירת קשרים עסקיים וסביבה תוססת לעבודה וחדשנות.

אזור מומלץ נוסף הוא באיזור בס"ר פ"ת.  פרויקט בס"ר כולל 4 מגדלים בעלי 30 קומות. המתחם מכיל כיכר ירוקה, חנויות, מקומות בילוי ופנאי וחדר כושר. מחלון הבניין נהנים מנוף לפארק הירקון, המחובר בכביש ישיר למתחם. בסביבת המגדלים תוכלו למצוא מתחמים מסחריים נוספים, קניונים, מסעדות יוקרה ובתי קפה. במתחם יש סניפים של רוב הבנקים, סניף דואר, אולמות כנסים וחדרי ישבות משותפים. המתחם נמצא בקרבה לכבישים ראשיים ו5 דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה.

חברת אבן ראשה מסייעת ליזמים לבחור שטח ולתכנן משרדים בצורה שתשתלם למשקיע, ותתאים לצרכים הייחודים של הפרויקט.

מאמרים ומידע נוסף: