fbpx

articles

מתכננים לבנות על שטח בבעלותכם?

החלטה לבנות בית חדש על שטח פרטי הינה החלטה המגיעה עם הרבה חששות וחוסר וודאות. מלאכת תכנון בית פרטי הינה חשובה ביותר בכדי להביא לתוצאה הרצויה לכם ולעמוד בתקציב שהגדרתם מראש. את תכנון הבית מומלץ לעשות עם אדריכל מוסמך המתמחה בתכנון וניהול בנייה של בתים פרטיים. האדריכל תפקידו לבנות תוכנית לעיצוב החיצוני והפנימי של הבית הכוללת גם את חלוקה חללי הבית הפנימיים. בנוסף לכך, הוא אחראי לטפל בבקשות שלכם לרשות המקומית ולוועדה לתכנון הבנייה לקבלת ההיתרים הנדרשים לבניית הבית ולתוספות שונות בשטח השייך לכם.

תכנון בית פרטי 150 מטר

אם השטח שלכם מתפרס על פני 150 מטר, יש לכם אפשרות לנצל את השטח במלואו עם מפלס אחד או יותר על פי הצרכים שלכם. תכנון בית פרטי 150 מטר הוא שטח של בית בעל 5 חדרים לפחות והוא כולל בדרך כלל גם גינה וחנייה פרטית אחת לפחות. ניצול השטח הוא אתגר הדורש מכם לקבוע את השימוש הנכון של כל חלל בבית. ניתן לתכנן חדרים עם ראייה לעתיד ולבנות בבית חדרים מותאמים לבעלי מוגבלויות ואנשים מבוגרים, או לחילופין לבנות אלמנטים בבית המתאימים יותר לילדים כמו שירותים נמוכים ומשטח שיש נמוך בחלק מהמטבח. מגוון האפשרויות שלכם הוא בלתי מוגבל מבחינה עיצובית וצריך להתייחס לתקציב שהגדרתם מראש לתהליך הבנייה של הבית.

תכנון בית פרטי 200 מטר

במידה והשטח שלכם הוא 200 מטר, יש לבצע תכנון קפדני במיוחד על מנת שלא יהיו הפתעות לא רצויות בתהליך הבנייה עם הוצאות נוספות לא מתוכננות. בית של 200 מטר הוא בית גדול וצריך להתאים אותו ליכולות הכלכליות שלכם מבחינת בנייה. יתכן ויהיה נכון להשקיע את מרב התקציב שלכם על מבנה הבית ולבחור בחצר גדולה יחסית או חצר המקיפה את הבית. פנייה לאדריכל מקצועי לצורך תכנון בית פרטי 200 מטר, תסייע לכם להגשים את החלום של בית פרטי חדש עם בניית תוכנית בנייה מפורטת ותקציב תואם ליכולות שלכם, בשקלול כל המיסים הרלוונטיים בתהליך הבנייה.

אדריכל מקצועי לתכנון בית פרטי

לביצוע תכנון בית פרטי הכולל בניית תקציב מוגדר מראש, צרו קשר עם חברת אבן ראשה המלווה מאות לקוחות בתהליכי בניית הבית הפרטי שלהם מתהליך התכנון ועד לשלב האכלוס והוספת הריהוט לבית.

מאמרים ומידע נוסף: