fbpx

articles

איך נראה תכנון בית פרטי 2 קומות שלב אחרי שלב?

בית פרטי קטן עם שתי קומות הוא החלום הישראלי האולטימטיבי של כל משפחה צעירה שרוצה לחיות חיים גם בעיר הגדולה וגם בפרוורים. אבל לא כולם יכולים לצאת לתהליך כל כך מאתגר ומורכב, בוודאי אם אין לכם מספיק ניסיון בתחום ואם אתם מתקשים להבין מה הן הדרישות הרגולטוריות על מנת להקים בית פרטי. ולכן, השלב הראשון בתהליך תכנון בית פרטי 2 קומות הוא קודם כל החיפוש אחרי שירותי אדריכלים מומלצים על מנת לייצר תכנון אדריכלי שתואם לסטנדרט הבנייה המודרנית. משרד אדריכלים מלווה אתכם לאורך הדרך ומציע לכם לקבל גם מידע וגם כישורים מתאימים כדי לבנות את הנכס שיהפוך לבית בסופו של יום. ואנחנו, אנשי משרד אדריכלים אבן ראשה, נעזור לכם עם תכנון בית פרטי 2 קומות לאורך כל שלבי הדרך בצורה הכי מקצועית שיש.

תהליך תכנון בית פרטי 2 קומות עובר שלושה שלבים מרכזיים עד להשלמתו:

  1. הכרות עם תוואי השטח ועם התשתיות הקיימות במרחב התת קרקעי של השטח שלכם. אילו תשתיות מים וחשמל קיימות בשטח, והאם יש צורך לבצע חפירות מקדימות או להתאים את האדמה כדי לייצר בית יציב. אלו הן שאלות חשובות שצריך לתת להן מענה לפני שבכלל מתחילים לדבר על שירותי תכנון אדריכלי לבית פרטי.
  2. יצירת שרטוט אדריכלי מדוייק שבו אתם מגשימים את כל הציפיות והחלומות שלכם ואנשי המקצוע מוודאים שהבית עומד בתנאי התקינה הבטיחותיים המחמירים ביותר בעולם ההנדסה האזרחית. יסודות יציבים, עיצוב מודולארי, וחלוקה הגיונית בין חללי הפנים והחוץ השונים, באים לידי ביטוי כבר בשלבים הראשונים עם הידע והניסיון של אדריכלי וילות יוקרה שנכנס לתוך שרטוט אדריכלי מדוייק.
  3. בחירת אנשי המקצוע בשטח. קבלן העבודות וקבלני המשנה צריכים לעבוד בדיוק על פי תוכנית העבודה של האדריכל, ולכן הם חייבים להיות מומחים מקצועיים עם ידע וניסיון בתחום שלהם, אשר עושים מעל ומעבר כדי לקבל את המבנה הזהה למבנה בשרטוט. אם צריך ליישר קו, צוות האדריכלים יגיע לאתר העבודות ויעזור לצוות להבין איך לפרש את התוכניות ולהתאים אותן למציאות.

כל מה שאתם צריכים לעשות, מרוכז אצל צוות אחד ומיוחד

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין הדבר הנכון ביותר שאתם צריכים לעשות בשלב הזה הוא קודם כל למצוא משרד אדריכלים שיכול לעזור לכם להשלים את תכנון הבית הפרטי המושלם שלכם. הצוות המקצועי של המשרד יעשה את מירב המאמצים כדי להגשים בשבילכם את כל החלומות ובו זמנית לייצר מבנה בתוך וראוי למגורים בהתאם לחלקת האדמה שלכם. ולכן, חשוב לכם לבחור בצוות מקצועי ומנוסה, כמו הצוות של חברת אבן ראשה שמלווה משפחות ויזמים כבר שנים ארוכות ומצליח לייצר את חוויית המגורים המיוחדת בכל פעם מחדש.

מאמרים ומידע נוסף: